VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Od smlouvy můžete odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží; tato lhůta začíná plynout dnem doručení poslední položky Vaší objednávky. Registrovaní zákazníci mohou produkt snadno vrátit přímo ve svém zákaznickém účtu.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Zboží vrátíte jednoduše kliknutím ZDE. Po zadání čísla objednávky (u neregistrovaných zákazníků je nutné zadat také e-mail objednávky) vyberte produkt(y), který chcete vrátit (nezapomeňte vyplnit důvod vrácení, který nejlépe vystihuje, proč zboží vracíte).
POZOR! Registrovaní zákazníci mají možnost využít vrácení zboží přímo ve svém zákaznickém účtu. Jednoduše vyberte svou objednávku v sekci Moje objednávky, klikněte na tlačítko Vrátit zboží a poté vyberte produkty, které chcete vrátit.

Po zadání čísla objednávky a vyplnění potřebných údajů obdržíte e-mailem formulář pro odstoupení od smlouvy (ReturnDocument) a adresní štítek (Label_Étiquette). Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy (ReturnDocument) do počítače, vytiskněte jej a vložte do balíčku se zbožím určeným k vrácení.
POZOR! Registrovaní zákazníci najdou formulář pro odstoupení od smlouvy (ReturnDocument) a adresní štítek (Label_Étiquette) přímo ve svém zákaznickém účtu - po kliknutí na vrácení produktů z objednávky a odeslání vrácení zboží se registrovaným zákazníkům vygeneruje vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy (ReturnDocument) - vytiskněte ji a vložte do balíčku spolu se zbožím, které má být vráceno.

Vložte nenošené a nepoužívané zboží do původní krabice spolu s formulářem pro odstoupení od smlouvy (ReturnDocument). Krabici vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození krabice nebo jejího obsahu při přepravě. K tomuto účelu se nejlépe hodí balicí fólie, papír, igelitový sáček nebo větší krabice. Originální krabici od bot nepřelepujte, protože by došlo k jejímu poškození!

Upozorňujeme, že ke zboží musí být vždy přiložen formulář pro odstoupení od smlouvy (ReturnDocument).

Nezapomeňte ve formuláři uvést číslo účtu (ve formátu IBAN) - platí pouze pro vrácení peněz při platbě na dobírku.

Produkty lze zaslat poštou nebo kurýrem (volba je na Vás). Zboží k vrácení je vždy nutné zaslat na správnou adresu (níže) - štítek s adresou (Label_Étiquette) najdete také v e-mailu „Žádost o vrácení zboží“:
EXPANDECO - NOVESTA
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika
Nalepte vytištěný štítek (Label_Étiquette) na krabici (platí, pokud štítek vytisknete; adresu můžete samozřejmě na zásilku napsat i ručně).

V žádném případě nezasílejte zboží ke vrácení na dobírku - v takovém případě nebude zboží přijato! Doporučujeme zaslat zboží doporučeně a pojistit cenu zboží. Náklady na zaslání zboží zpět na naši adresu nese vždy zákazník.

Po obdržení zásilky a kontrole zboží Vám do 10 pracovních dnů vrátíme peníze za zboží.

  • Zboží je nutné vrátit do 14 dnů.
  • Vrácené zboží nesmí být nošené, poškozené ani opotřebované.
  • Originální krabici od bot nepřelepujte.
  • Nezapomeňte do balíčku přiložit formulář pro odstoupení od smlouvy (ReturnDocument).
  • Zboží určené k vrácení neposílejte na dobírku - nebude přijato.
  • Zboží určené k vrácení zasílejte pouze na adresu určenou pro vrácení zboží.
  • Náklady na zaslání zboží zpět nese vždy zákazník.
  • Nejčastějším důvodem vrácení zboží je nesprávně zvolená velikost obuvi, proto doporučujeme zkontrolovat naši tabulku velikostí ZDE.



  • NA JAKOU ADRESU MÁM ZASLAT ZBOŽÍ, KTERÉ CHCI VRÁTIT?
    EXPANDECO - NOVESTA
    Fraňa Kráľa 16
    966 81 Žarnovica
    Slovenská republika

    V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na naše zákaznické centrum, kde Vám naši kolegové rádi poradí:
    • Telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondělí – pátek od 9:00 do 16:00)
    • E-mailem na eshop@novesta.sk
  • JAK BUDU INFORMOVÁN O TOM, ŽE MÉ VRÁCENÉ ZBOŽÍ BYLO ZPRACOVÁNO?
    Jakmile Vaše vrácené zboží dorazí do našeho skladu, budeme Vás e-mailem informovat, že jsme jej obdrželi. Poté Vám vrátíme peníze na Váš bankovní účet. Vezměte prosím na vědomí, že může trvat přibližně 10 pracovních dnů, než se peníze objeví na Vašem bankovním výpisu nebo kartě.
  • KDO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
    Vezměte prosím na vědomí, že veškeré náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník, pokud se nejedná o uznanou reklamaci. Vzniklé náklady na vrácení zboží nese zákazník a jsou nevratné a nevracejí se.
  • JAKÁ JE LHŮTA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
    Nepoškozené a nepoužité zboží lze vrátit v původním nepoškozeném obalu do 14 dnů od obdržení poslední položky v objednávce.
  • VRÁCENÍ PENĚZ PŘI PLATBĚ DÁRKOVÝMI POUKAZY?
    Pokud chcete vrátit zboží, které jste zaplatili dárkovými poukazy Novesta, bude Vám zaslán nový elektronický dárkový poukaz (nebo bude obnoven starý), a to i v případě, že jste platili tištěnou verzí dárkového poukazu (voucheru). Další pokyny k vrácenému "kreditu" obdržíte e-mailem. Pokud jste použili kombinaci platebních metod, bude Vám peníze vráceny nejprve prostřednictvím dárkového poukazu. To znamená, že pokud jste například použili kombinaci dárkového poukazu a kreditní karty, bude vrácená částka nejprve připsána na dárkový poukaz a zbytek bude vrácen na kreditní kartu, kterou jste použili při nákupu.

    Příklad:
    Pokud jste si objednali zboží v hodnotě 400 € (200 € jste zaplatili dárkovou kartou a 200 € kreditní kartou) a následně jste vrátili zboží v hodnotě 300 €, obdržíte 200 € jako dárkový poukaz a 100 € na kreditní kartu, kterou jste použili k nákupu.
  • MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT?
    Ne, nenabízíme možnost výměny zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě. Pokud si přejete jinou barvu nebo velikost, nejjednodušší je vrátit nám nepotřebné zboží a poté si objednat nové (se zbožím a velikostmi, které vám vyhovují). Vrácení zboží do našeho skladu trvá obvykle několik dní. Vrácenou objednávku poté zpracujeme a vrátíme Vám peníze podle Vámi zvoleného způsobu platby (uvedeného ve formuláři) do 10 pracovních dnů od přijetí zásilky.
  • PROČ NEVYMĚŇUJETE ZBOŽÍ?
    Snažíme se urychlit služby pro naše zákazníky, a protože si přejete mít objednané boty co nejrychleji doma, zboží nevyměňujeme, pouze vracíme peníze za vrácené zboží. Pokud si přejete jinou velikost nebo barvu, není nic jednoduššího než vytvořit novou objednávku na www.novesta.cz a mít zboží do několika dnů doma.
  • KDE NAJDU FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY?
    Formulář pro odstoupení od smlouvy Vám bude doručen na Váš e-mail po zadání čísla objednávky a vyplnění potřebných údajů. Registrovaní zákazníci si jej vytisknou přímo ve svém zákaznickém účtu po kliknutí na vrácení produktů z objednávky.
  • KOUPIL JSEM SI TENISKY NOVESTA JINDE, JAK JE VRÁTIT?
    Pokud jste zboží zakoupili jinde (ne v našem e-shopu), obraťte se prosím přímo na prodejce, protože každý z nich má vlastní podmínky pro vrácení zboží a peněz (platí i pro reklamace). Zboží zakoupené mimo náš e-shop nám nemůžete vrátit.